STP

Am vazut in una dintre multele zile in care fac traseul acasa-scoala ceva ce mi-a placut maxim. Am vazut un autobuz al stp-ului (serviciu’ transport public din Alba Iulia) imbracat intr-o haina de sarbatoare, idee care mi s-a parut foarte tare. Arata cam asa:
Mos Craciunul, bradul si mesajul „Sarbatori Fericite!” beculesc frate! Asa ceva nu prea am vazut… si nici nu-mi prea dau seama cum au reusit sa faca lucrul asta. Oricum, un „bravo” omului din cadrul institutiei care a avut ideea asta. E geniala.
P.S. Citeam zilele trecute o alta dovada de civilizatie hi-tec care s-a pogorat pe capul oamenilor din stp. Cica poti sa-ti cumperi bilet dand mesaj la nu stiu ce numar de pe telefonul mobil. La fel de tare! Inca un bravo si la al 3-lea (daca va aparea) se va striga „linie” si veti lua potul baieti.
Sursa foto

2 Răspunsuri

  1. Popescule, tu cu Maka sunteţi directori de imagine la STP? au băgat oamenii bani grei ca să-i promovaţi!🙂

  2. Culmea e ca nu ne-au dat niciun ban. Probabil ne-a placut noua foarte mult (mai ales lui Maka, ca el circula mai des cu stp-ul) cum si ce-au gandit cei care conduc institutia respectiva pentru ca probabil eram obisnuiti cu un fel de rigiditate in gandire in orice domeniu.

Lasă un răspuns

