Proiect Alba Iulia Carolina

E de un an si ceva pe iutub, dar nu m-a interesat deloc si nu stiam nimic despre acest proiect (am auzit doar niste informatii vagi) pentru ca nu vedeam nimic palpabil ca se misca. Acum, ca au inceput sa inchida circulatia prin zona in care am eu drum cel mai des, ca e multa militie si aglomeratie (si probabil foarte mult noroi intr-un viitor apropiat) m-am interesat sa vad despre ce e vorba si de unde atata agitatie.
Totul face parte dintr-un plan extrem de complex de refacere, de restilizare si de readucere la o forma cat mai aproape de ceea ce a fost la inceputurile ei Cetatea Alba Iulia Carolina, Cetate de tip Vauban. Proiectul, bazat in principal pe fonduri europene nerambursabile, (ca de unde atatia bani la romani sa bage in niste ziduri, tre’ sa vina europeanu sa investeasca) are ca principal scop refacerea laturii de vest a Cetatii. Mie unuia imi place cum arata. Acum mai ramane de vazut in cat timp va fi gata, cati nervi va provoca, cat de mare va fi parandaratul (poate fi, oriunde pe planeta asta este, doar sa se faca) si cum va arata la sfarsit.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

