Am facut-o si pe asta!

Influentat de colegi si corupt tot de ei, am fost azi sa fac ceva ce n-am mai facut niciodata pana acum. Am fost sa donez sange. Avand in vedere ca se pare ca am inceput sa ma implic sau sa iau atitudine in unele probleme care ma intereseaza mai mult sau mai putin (vezi Parcul Custoza, am ramas la aceeasi parere exprimata putin mai jos) o sa incerc sa va conving si pe voi sa faceti acelasi lucru.

Nu e nimic de speriat in treaba asta, e o fapta cat se poate de laudabila, mai ales ca scopul ei finit e acela de a salva alte vieti omenesti. Cu acest prilej mi-am aflat si grupa de sange, pentru ca era cumva penibil ca pana la varsta asta sa nu stiu ce grupa de sange am. Trebuie sa tineti cont de un singur astept mai important: daca sunteti hipotensivi, adica daca aveti tensiunea mica si nici macar o haita de caini furiosi nu v-ar putea ajuta sa rezolvati aceasta problema, mai bine nu va mai deplasati pana la spital, pentru ca o doamna doctor mai calma decat un apus de soare n-o sa va permita sa donati. Daca aveti tensiune de genu’ 12 cu 7 (ca a mea, de altfel-cica ar fi de aviator sau ceva asa, oricum buna, in principiu) sau mai mare, puteti merge linistiti, n-o sa aveti nicio problema in a putea dona sange. Primiti un ceai dupa donare si ceva bonuri de masa, pe care ulterior le puteti schimba in cash la un magazin daca nu aveti ce face cu ele (in principiu nu pentru asta ar trebui sa mergeti, ci mai degraba in scop umanitar). Clipul, bine realizat, a unei campanii pe care de azi o sustin:
P.S. Trebuie sa bagam si ceva cu 8 martie, asa ar fi frumos. O bagam cu cliseu sau fara cliseu? Cu cliseu sa fie: „Fie ca sarbatoarea din aceasta zi sa fie un prilej de bucurie si atentie din partea celor dragi si un calduros la multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor care ne lumineaza zilele.” Nu sunt misogin, dar imi plac mult de tot cliseele de genu’ asta. In concluzie, la multi ani femeilor de ziua lor.
Sper ca in curand sa creez o scrisoare inchisa adresata turistului strain, sub obladuirea pamfletului.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

